Om os
Handelsbetingelser
NybroNordic ejes og drives af Mette Nybro Lindqvist
CVR nr. 645-522-289
Marievej 19
DK-3060 Espergærde
Telefon:+4540100883
Mail: mnl@nybroNordic.dk
Handelsbetingelserne gælder ved køb af vare på Nybronordic.dk.
Bestilling:
Hos NybroNordic kan du handle 24 timer i døgnet.
Når du bestiller på NybroNordic.dk sender vi en ordrebekræftelse til dig. ordrebekræftelse er bevis for at vi har modtaget din ordre.
Vi tager forbehold for udsolgte varer. ved nogle vare kan der forekomme længer leverings tider, da de skal sendes med en fragtmand.
Betaling
Alle priser er angivet i DK kroner og er inklusiv 25% moms
Hos NybroNordic kan du betale med
- DK visa
- Mastergard
- Visa elektron
- Mobilpay
- Bank overførelse
Betalingen vil blive trukket fra din konto, når varen afsendes.
Fragt og levering
Returret - fortrydelsesret
Når du handler hos NybroNordic har du 30 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen. skulle de 30 dage falde på en helligdag, lørdag, søndag, juleaftensdag eller Nytårsdag udvides fristen til den efterfølgende hverdag.
hvis du fortryder dit køb skal du kontakte NybroNordic senest 30 dage efter du har modtaget din vare og derefter returnere den til os
hvis du fortryder dit køb skal varen sendes til
NybroNordic APS
Marievej 19
3060 Espergærde
Varen skal så vidt muligt returneres ubrugt og i originale emballage og i samme stand, som ved modtagelsen. Du bedes pakke varen forsvarligt ind, når du returnere den. DU MÅ IKKE SÆTTE RETUR LABEL DIREKTE PÅ DEN ORIGINALE EMBALLAGE. Når vi har modtaget varen og godkendt returvaren vil vi hurtigst muligt returnere købsbeløbet på din konto.
varen skal sendes senest 15 dage efter du har gjort brug af fortrydelsesretten.
Omkostninger ved at sende varen tilbage til os påhviler kunden. såfremt vi har sendt den forkerte vare, sender vi en returlabel du kan benytte.
Når du sender vare retur til os bedes du vedlægge en returseddel.
Reklamationsret.
Alle vare er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. reklamationsretten betyder at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved købt vare op til 24 måneder efter du har købt varen. Reklamationsretten gælder IKKE når fejl, skader eller slidtage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelsen eller almindelig slid.
Du skal reklamere inden for"rigmlig tid" efter du har modtaget varen. Vi anbefalder at du reklamere så hurtigst som muligt og inden for 2 måneder efter fejlen er opstået.
vi forbeholder os retten til at vurdere, hvilken for for kompensation der træder i kraft.
Kontakt NybroNordic på mnl@nybronordic.dk med billeder af den mangelfulde vare og en kopi af ordrebekræftelsen fra købet, som er gældende dokumentation ved reklamation.
Persondataloven
for at kunne handle på NybroNordic.dk skal du som minimum oplyse dit navn, din adresse, din email adresse og dit telefon nummer. disse inforationer er nødvendige for at gennemfører købet.
vi behandler informationerne i henhold til persondataloven, så dine oplysninger ikke bliver videregivet til en tredje part. dine oplysninger bliver oplysninger bliver registreret hos Inside NybroNordic APS og opbevares i 5 år, hvorefter de bliver slettet.